Stand προώθησης ελαιόλαδου
Είτε πρόκειται για κάποια προωθητική ενέργεια για διαφημιστικούς λόγους είτε για μία απλή προβολή με σκοπό την πώληση, μπορείτε σε κάθε περίπτωση να επιτύχετε μία πολύ όμορφη παρουσίαση σχετική με το λάδι -συνήθως ελαιόλαδο- και, ίσως, και με κάποια άλλα προϊόντα της ίδιας κατηγορίας (όπως ελιές και παράγωγά τους).
Οι περιπτώσεις και ο σκοπός που θα χρειαστεί να γίνει μία παρουσίαση ενός τέτοιου προϊόντος, ποικίλλουν και οι ανάγκες κάθε φορά διαφέρουν. Όποια κι αν είναι η περίσταση όμως, το λάδι μπορεί να αναδειχθεί πολύ καλύτερα με το κατάλληλο stand.
Από τη μία πλευρά, η πιο συνήθης περίπτωση όπου μπορεί να χρειαστεί η προβολή προϊόντων λαδιού είναι στα σούπερ μάρκετ, καθώς και σε μικρότερα καταστήματα όπως: παντοπωλεία κλπ. Μπορεί να αφορά είτε την απλή προβολή του προϊόντος με σκοπό την άμεση διάθεση και πώλησή του είτε να αφορά τη διαφήμιση ενός νέου ή ενός ανανεωμένου προϊόντος λαδιού και ίσως και κάποιων άλλων παράγωγών του που μπορεί να θέλει να αναδείξει μία εταιρεία σε μία δεδομένη χρονική περίοδο.
Εδώ, οι επιλογές ποικίλλουν στο υλικό και στον τύπο stand που μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Τα υλικά των stands διακρίνονται σε χάρτινα, ξύλινα, μεταλλικά, plexiglass ή μπορεί να υπάρξει και συνδυασμός υλικών (όπως για παράδειγμα: ξύλο και plexiglass ή χαρτί και ξύλο κλπ.).
Αντίστοιχα, όσον αφορά το μέγεθος και το σχήμα, οι επιλογές είναι εξίσου πολλές: οι διαστάσεις μπορούν να είναι προδιαγεγραμμένες και το stand να είναι προϊοντικό, απλό, λιτό και απέριττο με ράφια ή μπορεί να έχει συγκεκριμένες θέσεις για τα προϊόντα. Μπορεί να είναι επιδαπέδιο εφόσον τα προϊόντα που πρόκειται να αναδειχθούν είναι πολλά ή έχουν αρκετό βάρος. Αντιστρόφως, αν η ποσότητα του προϊόντος είναι μικρή ή το ίδιο το προϊόν είναι σε μικρότερο μπουκάλι ή δοχείο, είναι δυνατό να χρησιμοποιηθεί και κάποιο επιτραπέζιο stand μιας και υπάρχει και περισσότερη ευελιξία στην τοποθέτησή του. Τέλος, μπορεί να είναι ένα καθαρά Promo (Promotion) Stand – ένα ειδικό τραπεζάκι από pvc.
Ωστόσο, όποια κι αν είναι η τελική επιλογή και αναλόγως με το υλικό από το οποίο θα είναι κατασκευασμένο το stand, σε κάθε περίπτωση υπάρχει η δυνατότητα να τοποθετηθεί και κάποιο λογότυπο ή κάποιο μήνυμα ή ακόμα, το stand να διακοσμηθεί με κάποιο αυτοκόλλητο ψηφιακής εκτύπωσης, είτε με τη μέθοδο της χάραξης μετά από ειδική επεξεργασία με laser.
Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν και οι περιπτώσεις στις οποίες υπάρχει η ανάγκη προώθησης λαδιού είτε για εκθεσιακούς λόγους είτε με στόχο την εξαγωγή του. Και φυσικά, το λάδι -ειδικά το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο- είναι ένα προϊόν που δεν θα μπορούσε να λείπει και από τον τουρισμό της Ελλάδας. Αναδεικνύεται κατά κόρον στα ξενοδοχεία τουριστικών προορισμών και στα περισσότερα εστιατόρια των πολυτελών πλοίων που πλέουν στις θάλασσες της χώρας μας (και όχι μόνο), όπου μάλιστα αρκετές φορές προβάλλεται σαν “άρωμα” μέσα σε καλαίσθητα, ειδικά διαμορφωμένα μπουκάλια, τοποθετημένα σε περίοπτη θέση στο χώρο. Με αυτόν τον τρόπο και ο εκάστοτε χώρος “διακοσμείται” και οι τουρίστες εστιάζουν περισσότερο στο προϊόν, που είναι και ο στόχος.
Πλέον, το λάδι αντιμετωπίζεται με διαφορετικό τρόπο, θεωρείται upper class και είναι σαφές ότι οι ανάγκες για έμφαση και προσοχή στη λεπτομέρεια, είναι εξαιρετικά αυξημένες. Κάθε στοιχείο στην παρουσίαση του προϊόντος είναι σημαντικό κι έχει το δικό του λόγο ύπαρξης. Και όλα τα στοιχεία μαζί, τελικά, συνθέτουν την εικόνα του προϊόντος που πρέπει να προβληθεί, προσφέροντας ένα άρτιο αποτέλεσμα.
Απαραίτητα στοιχεία για μία τέτοια παρουσίαση είναι πρωταρχικά τα μπουκάλια/δοχεία για το λάδι – στο οποίο και βασίζεται ουσιαστικά όλη η παρουσίαση. Τα αμέσως επόμενα στοιχεία που πλαισιώνουν το λάδι και πρέπει να το αναδείξουν είναι οι κατάλληλες βιτρίνες και τα κατάλληλα stand. Αντίστοιχα, όταν πρόκειται για προβολή και προώθηση του λαδιού σε εκθέσεις, τεράστια σημασία έχουν τα εκθεσιακά περίπτερα σε συνδυασμό με τα κατάλληλα διαμορφωμένα stand.
Τα υλικά για τα stands μεταξύ των οποίων μπορεί κανείς να επιλέξει, διακρίνονται και πάλι σε: χαρτί, ξύλο, μέταλλο, plexiglass (ακρυλικό) και, φυσικά, ενδιαφέρον παρουσιάζει και ο συνδυασμός υλικών. Όμως εδώ υπάρχουν κάποιες διαφοροποιήσεις κυρίως ως προς το μέγεθος, το σχήμα και το χρωματισμό των stands για να πλαισιωθεί και να προωθηθεί όσο το δυνατόν καλύτερα το λάδι. Πλέον η εικόνα βρίσκεται στο προσκήνιο.
Και εδώ, τα stand και οι ειδικές βιτρίνες διακρίνονται σε επιδαπέδια κι επιτραπέζια. Όμως, μιας και πιο συχνά συναντάμε προϊόντα μικρού μεγέθους για δειγματισμό, τα επιτραπέζια stand είναι ιδιαιτέρως βοηθητικά. Ωστόσο, μπορεί να γίνει η επιλογή ειδικού φωτισμού στο stand -επιτραπέζιο κι επιδαπέδιο- έτσι ώστε σε συνδυασμό και με την τοποθεσία του, να γίνει το προϊόν που προβάλλεται, δηλαδή το λάδι, το επίκεντρο της παρουσίασης.
Όποιο stand κι αν χρειάζεστε για να αναδείξετε το λάδι, εμείς στην XLG Stand βρισκόμαστε κάθε στιγμή στη διάθεσή σας προκειμένου να δούμε μαζί σας τις ανάγκες σας κι έτσι να κάνετε την πιο σωστή επιλογή.
Κι αν ακόμα ενδιαφέρεστε για προώθηση και παρουσίαση λαδιού σε κάποια έκθεση, μπορούμε κι εδώ να σας φανούμε χρήσιμοι. Τα εξειδικευμένα στελέχη μας είναι σε θέση να σας κατατοπίσουν για τη βέλτιστη προβολή και προώθηση των προϊόντων σας, και να σας ενημερώσουν για όλες τις πρόσφατες τάσεις της αγοράς.
Στείλτε μας e-mail με τις απορίες σας στο [email protected] ή καλέστε μας στο 210 9430219 και κλείστε το ραντεβού σας.